Historie

Schildersbedrijf Klappe is van origine een familiebedrijf dat twee generaties werkzaam is geweest in Zwolle e.o. In de jaren 90 is de onderneming overgedragen door dhr. Klappe junior aan dhr. Wim Wijsman. Die heeft samen met zijn vrouw mevr. Miny Wijsman meer dan tien jaar succesvol leiding gegeven aan de onderneming. Door het vroegtijdig overlijden van Wim Wijsman heeft in 2003 zijn zoon Alex Wijsman zijn taak waargenomen binnen de VOF.

Schildersbedrijf Klappe historie

In de loop der jaren zijn we uitgegroeid tot een middelgroot schildersbedrijf dat al bijna 90 jaar bekend staat om zijn allround vakmanschap. Onze vakmensen zijn zeer betrokken bij de onderneming. Hierdoor hebben wij in de loop der jaren een grote groep vaste klanten opgebouwd. Dankzij onze gedrevenheid en klantgerichtheid is onze onderneming succesvol actief op zowel de zakelijke als de particuliere markt.

Wij zijn gespecialiseerd in het totaalonderhoud van uw woning, kantoor, winkel of bedrijfsunit. Naast het schilderwerk kunnen wij ook uw beglazing, behangwerk, stukadoorswerk, en klein timmerwerk/houtrot vervanging verzorgen, waardoor u alles onder één dak heeft voor het totaalonderhoud van uw onroerend goed.

3 Dagen geleden

Schildersbedrijf Klappe

Ook de Waterstraat zit weer strak in de lak, met dank aan onze vakmannen! Een mooie klus, die we al voor de tweede keer hebben mogen uitvoeren. De mooie huisjes aan de rand van het centrum staan er weer kleurrijk bij! #trots #Klappebrengtkleur ... See MoreSee Less

1 week geleden

Schildersbedrijf Klappe

Tijdens de toolbox meeting op de zaak, kleurt het voor de deur mooi blauw! Onze toolbox meetingen zijn er voor werkoverleg, bespreken negatieve en positieve punten, algemene mededelingen, rondvragen etc. Omdat we willen leren van fouten, als team zo goed mogelijk willen zijn, en onze klanten/opdrachtgevers zo goed mogelijk van dienst willen zijn! ... See MoreSee Less

Tijdens de toolbox meeting op de zaak, kleurt het voor de deur mooi blauw! Onze toolbox meetingen zijn er voor werkoverleg, bespreken negatieve en positieve punten, algemene mededelingen, rondvragen etc. Omdat we willen leren van fouten, als team zo goed mogelijk willen zijn, en onze klanten/opdrachtgevers zo goed mogelijk van dienst willen zijn!
Meer laden